21 Maj

Är uppe tidigt idag.. Eller tidigt och tidigt, men tidigt för att ha sovmorgon. Blev väldigt många tidigt där känner jag.
Anledningen till detta är ingen mindre än den att jag ska iväg och träna! Ett styrkande corepass är jag väldigt sugen på just nu kan jag säga. Jag älskar core! Såååå bra träning för mage/rygg.

Åt nyss gröt med russin i till frukost. Inte så gott men väldigt nyttigt iaf.

Funderar på om jag ska köra bodypump på söndag eftermiddag? Då har jag ju gett min kropp återhämtning på lördagen? Men det får återstå att se. Just nu känner jag verkligen att jag behöver vila. Så efter träningen idag tänker jag ta det lugnt iaf hela resten av fredagen och även på lördagen. Får se hur pepp jag är på söndag. Bodypump är ju grymt!

Idag blir det iaf som sagt core och därefter ska det fettförbrännas! Med tanke på mina dåliga skor har jag fått väldigt ont i mina vrister av allt löpande, så idag får det bli rask promenad på bandet i en timma ungefär. Så  länge jag fettförbränner är jag nöjd.

Och IDAG ska jag väga mig. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0