20 maj

Idag är dagen. Idag tänker jag väga mig, hahahaha. Är faktiskt lite nervös, tänk om jag har gått upp? Vikt är iofs bara en siffra, men ändå. Å andra sidan komer det antagligen sporra mig ännu mer, men det hade faktiskt kännts lite som ett knynävslag i ansiktet.

Nu har jag precis ätit en enooormt lyxig lunch (nooot) som bestod av fullkornspasta, tonfisk i burk och lättmajonäs! hahaha dock inte det godaste men träningen har gått väldigt segt de senaste dagarna så jag tänker testa och se hur det blir om jag laddar upp med kolhydrater (långsamma, naturligtvis) ett par timmar före träning. Idag ska jag fan ha en celcius! fan vad gott. Man får verkligen sjukt mycket energi och ork av dom, it's the best.

Dagens matintag kommer att bestå av:
Frukost: två rostade mackor (mörkt bröd off course) med ost och lättdryck
Lunch: Fullkornspasta med tonfisk
Innan träning: Celcius
Efter träning: Ett äpple
Middag: tacopaj..... onyttigt, men jag får ta lite lite och sen kompensera det med en stor nyttig sallad till.

Nu ska jag dra på mig träningsoutfiten och kila iväg. Nu jävlar, idag ska det förbrännas! A LOT!

btw.. tog ett kort på mig i underkläder för ngn månad sedan och tog ett likadant kort idag, och det bästa är.... MAN SER RESULTAT! så detta gör mig bara ännu mer pepp.

Nej, träning, nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0