19 Maj

Sitter i skolan och är fetttrött.

Läste igår om fettförbränning, och det stod (som så många ggr förut) att promenader innan frukost + en kopp kaffe innan promenaden tydligen skulle göra susen för en bra förbränning. Men tidiga mornar i skolan sätter tyvärr stopp för detta, men jag tänker iallafall börja göra detta en gång i veckan (utöver min vanliga träning) och detta skall göras på helgerna. 1 gång borde vara bättre än ingen gång alls? Sen tycker man ju att jag borde få en rätt hyffsad förbränning ändå, med tanke på att jag gör minst 60 min kondition varje dag (5 ggr / vecka) Ajja....

Tror min plan ang. MRL kommer gå i stöpet idag tyvärr. Får antagligen köra på gym. Det får bli 60 min på bandet (löpning i uppförsbacke osv) och därefter kör jag mage, rygg, bröst och biceps.

Blir nog bra!

Nu måste jag plugga.. Skriver dagens matintag ikväll. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0