Jävla besvikelse

Jag är trött på allting. Allt är tråkigt, tråkigt, tråkigt... Jag ligger efter i skolan nu igen. Måste verkligen ta tag i plugget. Matte, samhäll c, miljöpolitik... It sucks.

Jag började tänka på en sak förut, en sak som kanske legat och grott omedvetet i huvudet sedan det dära besöket igår. Jag är ledsen. Och jag kan inte ens förmå mig att skriva ut varför här, i min lilla blogg med endast någon enstaka besökare nån gång i månaden. Men det gör mig iallafall ledsen, riktigt ledsen.

Just nu händer det ingenting alls i mitt liv. Jag har svårt för att känna mig tillfreds med mitt liv, kanske är det alltid så? Om det bara kunde hända något. Om någonting kul kunde inträffa. Jag läser andras bloggar och folk verkar ju faktiskt ha kvalitetstid i sina liv, så jag försöker, dagligen få in någon form av det i mitt egna liv, men misslyckas gång på gång. Det är precis som om jag vore dömd till att misslyckas.

Så, här sitter jag nu. Med en stor fet klump både till och i magen. Den feta klumpen i magen växer sig bara större ju mer jag tänker på det, och desto mer besviken blir jag. Någon sparkar på mig, inifrån. Den stora feta klumpen ovanpå magen däremot har jag också äcklig ångest inför. Usch. Trots mitt ringa matintag idag, som förövrigt har bestått av
-äpple till frukost
-sallad till lunch
-två mackor
-middag
usch... Var ju trots allt rätt mycket.. Känner mig fet, måste gå ner i vikt. Ska iaf börja träna nu. Bli smal. Riktigt smal. Fint smal. Vill gå ner minst 10 kg. Vore helt sjukt najs.

Nu ska jag sluta klaga för en stund, men vem fan bryr sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0