Fredag

Var hos Bodil igår. Pratade på om att alldting kändes så himla bra och att jag inte ansåg mig själv behöva terapi längre. Hon tyckte dock att mitt ansikte såg livlöst och komentarade mina mörka ringar under ögonen.

"Äter du fortfarande dina benzo?"
"Nej... eller... jo"

Sedan slog det mig, enda anledningen till att jag kände mig så lätt just för stunden var ju p.g.a. sobrilen. Yeeeez.

Jag har lovat Mattias att inte käka dom på en vecka nu, i gengäld för det fick jag ist fira fredagen idag som jag så fint utryckte det. Efter x antal sobril så var tillochmed skolan toppen! Allt är toppen just nu! Thihi.

Men hur det kommer bli under veckan.. uh, det vågar jag inte tänka på just nu.

Ikväll blir det party. Utgång. Fest. Alkohol. Yipiiiie. Ska bli kalasfull!

Glaaa-aad helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0