Yalla

Idag tränade jag och Christine bodycombat 1 h, bröst, mage och avslutade med 2 km löpning. Det får duga.

Dagens matintag:

Frukost: Havregrynsgröt med kanel och lättmjölk
Mellanmål: 1 nektarin
Lunch: Kycklinggryta
Innan träning: Celsius
Middag: Kycklinggryta

Känner mig riktigt tjock. Inte roligt. Vill bara vara smal.

Har räknat ut mitt kaloriintag idag, det ligger ungefär runt 1050 kcal. Kan jag hålla mig runt detta borde jag väl bli smal? Dock så måste man göra av med mer kalorier än vad man stoppar i sig, och jag tror tyvärr inte att jag gjort av med 1000 kcal idag... Skulle gissa på ungefär 700-800.. 120 på de 2 km, och kanske 100 på styrkan. och resten på combaten. Skulle gissa på det.

Men jag är HUNGRIG hela jävla tiden. Och jag VILL INTE äta. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN.

JAG MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTE BLI SMAL.

HEHEHEHHEHEHEHHEHE. Kanske ska gå imorgon, innan frukost? Med lite kaffe innan? Vi får se.

Vill deffa? Äh. Det blir nog bra.

Imorgon blir det bodycombat. Igen. Blir trevligt.

Och jobbigt...

Nu ska jag dricka ett gigantiskt glas vatten i hopp om att bli mätt. Fan, palla vara hungrig. GAH!!!!!!!!!


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0