Walla

Ligger i sängen för tillfället och är sååå trött. Ska börja göra mig iordning vid halv tolv så jag kan slappa ett tag till. <3 Blir ingen spinning eller core nu på morgonen, är alldeles för trött för att stressa iväg innan jobbet. Dessutom känns den träningen rätt så halvdann, spinning 30 lixom? Ofta bra fettförbränning.. Core är ju dock helt okej, dock känns det som att jag inte blir starkare av coren längre så vida jag inte tar till vikter. Hmpf.

Nej jag får köra träning ikväll istället, frågan är om jag orkar cardio idag? Det måste jag göra. Blir antingen löpning på gymet eller ute i naturen. Ska aldrig gå under 7 km gränsen nu när jag väl klarat den. Vet psyket att man klarat det en gång blir det alltid lättare att köra det nästa gång...

Just det ja, körde mage igår också, stenhåååååååååårt vare. Hahaha, orkar knappt spänna magen idag när jag ska resa mig upp, dör.. Så ikväll blir det bara cardio i guess. Kör vi på gymet ska jag dock försöka träna bröst med. Var ett tag sen.

Wah. Har ångest för den jävla risgrynsgröten igår, fan fan FAN vad onyttigt. Och sylt.. Ska vi inte ens snacka om. Och till råga på allt, så åt jag två mackor till frukost. VAD FAN TÄNKER JAG MED DÅ!?

Jag ska INTE ÄTA BRÖD men gör det ändå, förvisso var det mörkt bröd (ofc, skulle nog aldrig ens komma på tanken att stoppa i mig ljust bröd igen) men ÄNDÅ!?

Diciplin, hur var det med den egentligen!? Gah.. Blir arg på mig själv. Så idag.. Tja idag får jag fan se till att inte äta lika mycket helt enkelt, måste helt enkelt kompensera.

Btw varför bränner man inte lika mycket kalorier när man kör löpning som man bränner när man kör cross?

När jag crossade mycket förut brukade jag köra ca 40 min och då kunde jag bränna uppemot 700 kalorier. Igår när jag sprang, sprang jag 7 km, det tog ca 45 minuter och jag brände då ungefär (minns ej exakt) men någonting runt 550 kalorier. !? Dont get it?

WAAAAAAAH. Var jag tvungen att äta smörgås. FYFAN vad klantigt.

Dagens matintag:
frukost: 2 mackor m. citronvatten
lunch: Lätt ytoghurt 0.1% och 1 äpple
Middag: Köttfärsås och fullkornsspagetti
Innan träning: Celcius
Efter träning: NGT lätt.

Men det är fan SVÅRT att äta ngt lätt efter träning för jag blir så JÄVLA hungrig. det känns typ som att hela jag skriker efter mat.. Weard.

Men idag blir det veckans sista träning. Med träningen ikväll har jag kört sex dagar i rad och det känns.

Lördag + söndag blir rehab. Eller.. Jag jobbar 13 h om dagen båda dagarna så om man vill kalla det rehab vet jag kanske inte men. Haha. Sen är jag ledig tre dagar, därefter jobbar jag 7 och SEN HAR JAG 4 DAGARS LEDIGHET! lovely.

Nej. Nästa veckas träning ska iaf se ut så här: (ungefär)

Måndag: Cardio + ngn sorts styrka
Tisdag: Kanske core + MRL? Bodycombat + styrka?
Onsdag: COMBAT. Givet iaf.
Torsdag: MRL? Cardio?
Fredag: Löpning
Lördag: Ledig
Söndag: Löpning

Nu ska jag göra annat. Längtar tills jag inte jobbar så mkt. segt som fan.

lönen blir nog fet.

chaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0