Trött

Ligger i sängen och mina ögon faller nästan ihop.. SÅ trött.

Idag orkade jag inte dra ut till skatås för att springa, så vi tog en tripp till gymet ist. Där SPRANG jag 5 km i ett sträck. Kände mig väldigt duktig efterår. Stark framförallt. Går lättare och lättare att löpa. Körde mage också, rätt tung mage så den stackarn är värd en vilodag imorgon. Magen iaf. Haha. Blir lite ändringar i träningsschemat också, tänkte ju köra combat imorgon men det får bli ngt på kvällen istället. Ngn sorts cardio och styrka. Styrka för rygg imorgon. Det är fint med en vältränad rygg. Känns dumt att inte träna mage men får nöja mig med att den tränas iallafall när jag kör cardio. Får se vad det blir, antingen cross eller springning. 1 h iaf ska jag köra. Minst... Fetter SKALL bort, jag SKA bli SMAL.

Dagens matintag:
Frukost: 1 skål med 0.1% fettprocentig yoghurt och fullkornsflingor ( de ÄR nyttiga )
Lunch: Ugnsstekt falukorv med LITE fullkornspasta
Mellanmål: Två skivor falukorv
Middag: Ugnsstekt falukorv med LITE fullkornspasta
Kvällsmat: Bönsallad med fetaost, oliver, majs, gurka, serranoskinka, tomat och en kall gräddfilssås. (åt dock bara lite.)
+ celcius innan träning.

Har lärt känna min kropp bättre och bättre, och ju mer kolhydrater jag får i min innan träning ju bättre presterar jag. Sen kan man ju skippa dom helt efteråt.

Jaja, nu ska jag sova, snart iaf.


Jag ska fan bli SMAAAAAAAAAAAAAAl. Smal. Smal. Smal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0