Tisdag den 27:e juli

Shit, sommaren är snart slut kom jag på nu. Det blidde inget beach 2010. Jag började alldeles för sent för att det skulle vara möjligt. Hahaha, söt var jag. Nej.. Ett rimligt mål är antagligen beach 2011. Då JÄVLAR mina vänner ska min fettprocent i kroppen vara riktigt jävla låg och långa, slanka muskler skall ha ersatt det. Jag kommer att klara det. I'm the man.

Funderar på att börja med yoga. Iallafall ge det ett par gånger. Har ju testat poweryoga men det var verkligen tråkigt. Kanske ska ge det ett par chanser till. Man får jävligt snygg kropp av yoga, långa slanka muskler. Fint..

Det blev ingen morgonpromenix idag. I suck! Men gröt blev det. Med MASSA kanel och lättmjölk. Så nu är jag mätt. Mår aldrig bra när jag känner mig mätt. Känner mig tjock då. UH. Inte roligt. Idag måste jag ha kolhydrater innan träning. Åt knappt några igår, kan ha varit därför som RPM:en var så jävla jobbig. Så idag måste min kropp ha lite carbs innan.

Gah, känner mig så jäkla tjock. Måste bli SMAL. Jag tänker inte vara fet längre. Fettet skall bort. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0