Sova snart

Nu har jag börjat min djävulska helg, bara 26 timmar kvar...  Ska gå upp vääääldigt tidigt imorgon så ska strax sova.

Var på gymet idag och körde 5 km ( skulle sprungit längre men wtf, mina ben är döda av all träning så jag skonade dem)

Slog iaf rekord. 27 min tog det. 27 min exakt, vilket är 1 minut bättre än sist, haha. Men alltså min kondition är iaf sjukt bra för jag var knappt ens andfådd, och återhämtningen tog knappt en minut... Bara benen som tog stryk, så nu väntar två dagars vila. Har redan fet ångest inför det. + att man utsätts för såna JÄVLA prövningar på jobbet där kylarna och skafferiet är fullproppat med massa gott. Gaaaaaah, men jag äter inget men fuck vad svårt det är. Idag stoppade jag en kaka i munnen, men sen tog jag ut den. Gjorde det säkert en tre fyra gånger, hoppas ingen såg. Hahahaha jävla pucko.

Dagens mat:
frukost: yougurt
lunch: spagetti me fullkornspasta
kvällsmat: keso o en macka
+ en halv celcius som ja fick av c :D hon rädda min dag ahahha ;D

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: MOOOLLYS

Godnatt och sov så gott! :D:D

2010-07-24 @ 02:08:49
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

2010-07-26 @ 17:18:33
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0