orka

seriöst MÅSTE gå ner i vikt.

måste fan bli smal. jag måste bli smal. jag måste bli smal. jag måste bli smal.

hur fan blir man smal då?

kan inte sluta äta. då orkar jag inte med all träning. men jag måste börja äta mindre. och SLUTA med kolhydrater. och socker. det är fan soker i allting nu för tiden. i ALLT. gaaaaaaaaaaaah........

funderar på att joina viktväktarna. eller börja med LCHF. eller mecka ett möte med en PT. eller börja någon annan diet. börja fettförbränna mer i min träning. och vänta med mat 2 h efter VARJE träning. sluta äta efter kl 6 på kvällen. okej 7 iaf. BARA äta kolhydrater INNAN träning. INTE ÄTA NÅGOT socker. GAAAAAAAAAAH.

Nej.. en pt vill jag ha. MÅSTE gå ner i vikt. väger ALLDELES för mkt. inte roligt.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Gah gah gah gah gah gah. är fett HUNGRIG men tänker inte äta. ska bälja vatten ist. bättre o de mättar. damn. fan.

IMORGON ska jag äta nyttigt. blir gröt till frukost. bara gröt utan ngt sylt med tusen ton socker i. naturell gröt med lättmjölk och kanel. och morgonpromenad innan frukost och en kopp slätt kaffe innan det. jag dricker inte kaffe vanligtvis men det ökar förbränningen. nu jävlar. det är fan allvar nu alltså. ska köpa ett lock celsius. i need it. celsius in my heart ffs :D

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0