Nej

Jag är verkligen för fet!!!! Fattar inte hur detta går ihop!? Tränar minst 5 gånger/vecka, äter lite men nyttigt, dricker massa vatten (försöker iaf), och allt. Men ändå ser jag ut som ett vandrande fläskberg? Det är pinsamt, ruskigt pinsamt. Skäms över att visa mig i linne, menmen... Jag biter ihop och fortsätter, någon gång måste jag väl förfan få resultat tycker man ju.

Idag har jag tränat 30 min core och därefter RPM i 50 minuter. Och jag kan lova att de 50 minuterna var nog de jobbigaste hittils i mitt 20-års långa liv. Ett spinningspass uppdelat i tre konditionstoppar (trodde jag skulle dö i slutet av varje topp) Och fyfan! Vilken sjukt bra träning. Så det var inte sista gången kan jag meddela. Höll på att avlida och hela jag var bokstavligt talat genomsur när vi var färdiga. Tummen upp för det.

Idag har jag ätit: två mackor till frukost, lättglass (dåligt.. i know), lite fiberpasta och köttbullar och ett päron. Drack en celcius innan träning.

Imorgon tänkte jag vila mina stackars lår, tror att de är övertränade. Det kan vara bra också med tanke på att jag tänkte köra träning varje dag den här veckan. Tänkte nämligen bara köra bröst och mage imorgon. Och låta mina lår få vila, det är dom fan värda efter dagens spinningspass.

Preleminärt ser veckans träning ut så här:
Månd: 50 min RPM 30 min core
Tis: Bröst och mage ca 60 min
Ons: två pass (ett kondition och ett styrka á 60 min)
Tors: MRL 60 min och bodypump 60 min
Fre: Spinning 30 och core 30
Lörd: Spinning 45 och core 45
Sönd: Bodycombat

Blir detta för tufft att följa så väljer jag att ha en vilodag, vilken dag det blir får vi se. Skulle iofs vilja klämma in löpning också. Kanske byter ut någon av dagarna mot löpning. Får se, men som sagt så är ju schemat preleminärt.

Nu ska jag äta något litet, mattias är och handlar, undra när han kommer hem, snart antagligen.. <3

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0