Måndag

....vilket innebär en ny vecka med träning. yes it is. Känner mig riktigt kass när jag inte tränat på två dagar, alldeles ur form. Buhuuuuuuuuuuuuuuuuu.......... Känner mig riktigt, riktigt tjock också. Riktigt tjock. Behöver gå ner ungefär 6-7 kilo. Det hade varit nice. Och så ska det också bli. Fyfan, så SKA det bli.

Tränade med Christine idag, core och RPM. RPM var väldigt jobbigt och intensivt. Gillar dock inte att det bara håller på i 45, hade antagligen inte orkat mer ändå med tanke på det intensiva tempot. Men eftersom att jag vill LOOSA i vikt och bli smal så måste jag komma upp i fettförbränningsträning i över 1 timma. Måste fan bli bättre på löpningen. Ska löpa på torsdag och söndag denna veckan. Då blir det iaf 7 km vardera. Tänker vänja mig vid 7an nu, precis som jag gjorde med 5:an. När jag klarar 7:an utan problem går jag över till 8,5... Är helt underbart att en mil inte känns lika avlägset längre.

Jag ska klara det och jag kommer klara det. Göteborgsvarvet nästa år är mitt mål. Och det SKA gå. :)

Veckans träning ser ut så här:
Månd: Core + RPM
Tisd: Bodycombat + MAGE (MASSA MAGE) ev. bröst också, om jag orkar.
Onsd: Bodycombat
Torsd: Löpning
Fred: Löpning + Mage, bröst, rygg
Lörd: LEDIG (jobbar 6:45-20:25)
Sönd: Löpning

Dock är det bara preleminärt, men sex dagar denna vecka kommer det att bli. Måste bli av med fett. Blä för fett.

Dagens matintag:

Frukost: två mackor (jag skäms... inte bra)
Lunch: Några små potatisar, lax och sås (inte stor portion)
Mellanmål: (två knäckemackor)
Innan träning: 2 celsius (var sjukt trött men de hjälpte knappt)
Kvällsmat: två mackor + youghurt

HAR ÄTIT SÅ JÄVLA MYCKET OCH ONYTIGT IDAG FYFAN HAR SÅN GROV ÅNGEST. Inte braaaaaaa. Inte bra alls fan.

Bättring på det.

Nej nu ska jag göra annat. Har btw gått ner 2 kilo. Rätt bra va?

jag har lååååååång väg kvar till att bli vältränad och smal. Men jag jobbar på det.. Måste bli ändring på maten. Fuck.

Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0