Long time ago

Haha, ett tag sen nu..

Minns att jag var väldigt inne på träning sist då jag skrev under en period. Någonstans inom mig hoppades jag verkligen på att detta skulle bli en kickstart, att jag skulle hålla igång träningen och att jag skulle fortsätta att äta nyttigt...

Och det har jag fan i mej gjort. Så sjukt stolt är jag över mig själv.

Tänkte försöka börja skriva här igen, för skojjs skull.

I veckan har jag tränat (och kommer att träna) så här:

Mån: 5 km löpning (ärså sjukt stolt över att jag faktiskt klarar av att löpa, har alltid avskytt det innan)
Tis: Bodycombat och MRL
Ons: Bodycombat
Tors: MRL och bodypump
Fre: Spinning och core
Lör: Ledig
Sön: Springa om jag orkar (Jobbar 7:30-21)

Nej men så jag håller igång! Dutti Sarah.

Angående maten så har jag totalt slutat med bröd, vit pasta och ris. Äter jag någon form av pasta är det fullkornspasta som gäller och då i 99% av fallen innan träning som uppladdning.

Annars försöker jag äta kalorisnålt och mycket protein. Nästan bara protein.

Idag åt jag exempelvis spenat med stekt kycklingfilé till lunch. Mättande och gott.

Yey, nu ska jag göra annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0