Klarat 7 km

Sprang 7 km på bandet idag. Utan att stanna. Utan att gå. :D För första gången i hela mitt liv. Är så sjukt stolt!

Tänker komma upp så jag kan köra långdistans så småningom (ca 1,5 mil) typ 2 gånger i veckan iaf. Bra fettförbränning...

Men grymt jobbat iaf! Wiiiiiiiie.

Idag har jag ätit:

Frukost: yoghurt 0.1% med fullkornsflingor
Lunch: Köttfärsås med lite fullkornspasta
Middag: 1 grillad kotlett med grönsallad och salsa
Innan träning: Celcius
Efter träning: Risgrynsgröt med hallonsylt (hahahaha, dåligt.. jag vet men det var gott iaf (A))

TILL EN ANNAN TRÅKIG SAK. JAG HAR TAPPAT BORT MIN PLÅNBOK. JÄVLA HELVETES JÄVLA KUK. FAN FAN FAN.

TILL EN ANNAN ROLIG SAK. MY BEST FRIEND FICK KÖRKORT IDAG :D GRYMT! <3

JAJA. nu ska jag snart sova. imorgon blir det träning, antingen på morgonen eller på kvällen. beror på vad jag orkar. we will seeeeee.

puss o gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0