Ja hallåååå

Usch vad jag är fet. Ingen bra jävla dag idag alls alltså. FET FET FET FET. Äckliga fett. Det måste bort.

Imorse tränade jag core 30 minuter och nu ska vi till gymet och köra combat. Därefter får det bli bröst + ryggträning.

Dagens matintag kommer bestå (och har bestått av):

frukost: 2 mackor m. lättmjölk
mellis: 1 stekt ägg
mellis x 2: vattenmelon
innan träning ( typ lunch / middag) : fullkornspasta m. osockrad ketchup och GI-kött.

OCH NU SKA VI IVÄG. SKA FAN HA MIN CELCIUS. AAAAAAAAH GOTT! <3<3<3<3

ikväll tänker jag ENDAST äta sallad. SALLAD är nyttigt. JAG ÄR FET IDAG. HUR HÄNDE DETTA!?

nej jag ska bli smal. jävligt smal och jag slutar inte kämpa. nu ska svetten spruta!

hade, skriver nog mer senare.. eller beklagar mig över mig vikt. hahaha. jag försöker iaf göra ngt åt det. det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0