Helt slut

Nu var träningen för idag över. Combaten var så sjukt jobbig, hade ett vitt linne och i slutet hade jag säkert svettats ut 1 liter vatten och det såg ut som om jag var med i en wettshirt tävling.

Jahapp. Jag är trött. Min kropp skriker typ efter vila, återhämtning. Nu har jag kört 4 dagar i rad och dessförinnan.. sex tror jag? eller fem. Hursom. Jag tränar imorgon, och fredag. Lördag och söndag får bli rehab. Jag måste låta mina muskler vila. Men under de dagarna så tänker jag minimera intaget av kolhydrater. No Carbs at all. Får bli fisk, kött o kyckling osv..

Ska vänta med att äta nu, för fettförbränningen är fortfarande aktiv och håller på upp til två timmar efter träning. Så om typ två timmar ska jag ta mig lite keso på en knäckemacka med tomat och lite örtsalt. Nyttigt och gott.

Orkar inte skriva mer nu.. Ska ta mig en iskall dusch och sen ha myskväll med älskling.

Måste bli smal! Jag ska FAN bli smal och jag TÄNKER fan lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0