HEHEHEH

Denna veckans träning kmr att se ut så här:

Månd: Löpning 5 km
Tis: Bodycombat
Ons: Combat + bröst, mage o rumpa
Tors: MRL + pump
Fred: Springa el. gym (+ ngn sorts cardio såklart)
Lörd: Ledig
Sönd: Ledig



Jag tar två lediga dagar denna vecka eftersom att jag kört combat + mage o bröst idag, så det blir alltså sex dagar i rad. vila benen också, de är nog redan liiiite övertränade, haha.

Jaja sjukt trött är jag nu iaf, tuff träning idag.....

Dagens matintag har sett ut (och kommer att se ut) så här:

Frukost: Gröt + två mackor
Lunch: Tonfisksallad
Middag: Tonfisksallad
Kvällsmål: Frukt ir macka ir ngt annat (dock lätt och kalorisnålt)

HEHEHEHEHE. Jag ska bli SMAL. here i come.

Pusshajjjjeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0