CHAAAAAAAA

Fan vad det är varmt ute... Kom nästan nyss hem från träningen. Blev spinning och core, skulle tränat efter men bangade.. Känner mig hyffsat duktig any way.


Tänkte ju köra imorgon också, men det får bli en vilodag ist. 6 dagar på en vecka måste ju ändå vara okej? En träningsdag minst måste man väl ha.. Suck.

Mån: RPM + core

Tis: Mage + bröst + rumpa

Ons: Bodycombat

Tors: MRL + pump

Fred: Spinning + core

Lörd: Ledig

Sönd: Bodycombat


Yey. Jag måste bli smal. Måste ha bort fettet. Äckliga, äckliga äckliga fett. Det SKAAAAAAA bort.


Igår åt jag: en halv äcklig macka, lite kyckling, kycklingsallad till lunch o två mackor på kvällen. + två celcius o lite jordgubbar

Idag har ja ätit: 2 mackor på morronen, banan efter träning o en avokado me keso. + celcius

gaaaaaaaaaaaaaaaaah VARFÖR BLIR MAN INTE SMAL FÖR ?!??!?!??!?!??! hur lång tid ska det ta innan man ser lite resultat lixom. går fan inte ner i vikt heller. nej men jag ger mig inte. ska BLI smal.

mattias har tagit ett rejält snack med mig, han tycker att jag blivit besatt. det enda jag pratar om eller iaf 90% handlar om hur fet jag är och hur jag ska få bort det, men vadå? bara för att han är smal och inte fattar hur det är att vara SATT och SMÅFET!? blir så trött, inga smala fattar. men alla lite satta o småfeta vet va ja snackar om.

menmennnnnnnnnnnn. nu ska jag göra ngt annat, borde städa men frågan e om jag orkar.. inte än iaf.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0