Celsius

Alltså det är fan guds gåva till träningsmänniskorna. Så jävla underbar är den. Man får liksom jordens jäkla kick och orkar såååå mycket mer. Grymt bra prestationshöjare. Skall beställa ett lock från gymgrossisten idag, såg att dom hade ett erbjudande för 449:- / lock, och bestäler man två slipper man frkt. Så jag och C ska mecka ett varsitt. It will be cool. Howevver. Lurar även lite på att beställa någon variant av burners, kanske chiliburners? Fungerar det ens?

Don't know...

Idag blir det iaf combat. Blir väldigt roligt. Min nya favoritträning. Svettigt som fan. Me likey.

Ska bränna carbs, massa carbs. Jag måste bli smal och jag SKA bli smal!

Dagens matintag:
Frukost: havregrynsgröt med kanel o lätmjölk
mellanmål: frukst
lunch: kycklinggryta + lite ris (för att få i mig kolhydrater så ja presterar bättre)
innan träning: celcius
efter träning: minikeso med tomatröra på tomat, rödlök och balsamvinäger) såååå gott.

Ganska mkt idag, i know. DAMN.

Är trött. Ska sova middag ett par timmar nu. C
Ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0