30 juli

Snart är juli över, förvisso rätt så skönt eftersom att det means less with job, men ändå. Tittar jag ut genom fönstret nu blir man ju bara deprimerad, värsta jävla höstvädret liksom. Kul... Spöregn och blåst.

Även fast ja inte skrivit så har jag tränat äny way.

Tisdags blev det combat ju, i onsdags blev det combat igen och igår körde vi RPM.

Gårdagens matintag:
Frukost: 2 mackor (värdelöst.. JAG VET)
Frukost igen: (jobbade ju morgon, blir ashungrig då) 2 mackor (gah ångest)
Lunch: Kycklinggryta (kunde dock bara äta lite)
Mellanmål: Lättyoghurt
Innan träning: Celcius
Efter träning: Tonfisksallad


JÄVLAR VAD MYCKET MAT. BLIR JU ILLAMÅENDE.................... + att jag åt en banan också. helvetes jävla fittkuk.

Det MÅSTE bli ändring på dessa matvanor. Jag MÅSTE gå ner i vikt.

idag ska jag springa efter jobbet, samt träna bröst o mage. stenhårt skare va!!!!!!! eftersom att ja e ledig från träning imorrrn så kan jag ta ut mig ordentligt. ska fan pressa mig till max.

jaja. orka jobba idag? gah.

pusshejje!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0