22 juli

Har tagit det lugnt idag hela morgonen och förmiddagen.. Känns som att det var väldigt behövligt faktiskt. Min kropp känns ungefär lika seg som ett söndertuggat tuggumi, men jag kanske blir pigg efter den väntande duschen. Vem vet. Har faktiskt varit duktig och diskat och gjort ett röj här hemma, nu återstår bara damsugningen och matlagning. Skall överaska min baby. <3

Jahopp. Dagens matintag har varit (och kommer att se ut följande)
Frukost: 1 skål med 0.1% youghurt med rågflingor + vatten
Sen har jag faktiskt inte ätit något mer. Jo, druckit en massa vatten dårå. Men får nog ta ngt till mellanmål, keso och morötter får det bli.
Middagen ikväll blir köttfärssås med fullkornspasta (skippar pastan och kör med sallad till ist)
och sen något mellanmål till kvällen.. Någon grönsak eller melon typ.

Ja.. Sen känner jag ju att jag verkligen inte BORDE träna idag. Min kropp är trött. Men jag MÅSTE få köra cardio. MÅSTE få bränna fett. Klarar inte av tanken på att inte få träna. Jag måste bli smal!

OM jag tränar blir det cardio (så länge mina ben tillåter mig, konditionen har faktiskt blivit GRYM!) och sen MAGE, RYGG och BRÖST.

och OM jag tränar äter jag fullkornspastan till köttfärssåsen. Orkar såååå mycket mer när man laddar med carbs. Grymt.

nej, nu känner jag verkligen för att skaffa en PT. Eller iaf få gå på ett personligt möte och få en konsultation. För jag måste bli SMAL. Jag måste få bort mitt fett. Jag måste bli smaaaaaaaaaaaaaaaaaal. Alltså... Jag blir så JÄVLA lack när folk inte fattar hur dåligt man faktiskt kan må över att vara mullig. Bara för att man inte är det själv lixom.

Tro mig.. Det är jobbigt att se Mattias sitta och gluffs i sig kakor och godis och extra stora portioner mat medans jag får nöja mig med att titta på. BARA för att jag är mullig. Det är fan inte roligt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHH.... Men jag SKALL bli smal. Punkt.

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej hoppas du har det bra :)

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och du kan radera denna...

Men annars så tänkte jag tipsa om två stycken design tävlingar hos mig.

Länkar :



1. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-26-juli.html

2. http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-12-augusti.html



Ses inne hos mig :)..

//The Price Of Love

2010-07-22 @ 20:29:10
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0