Sliten

Känner mig ärligt talat som en pensionär. Så jävla trött. Sliten. Usch.

Baksmällan på Theralen är fan ta mig ingenting att leka med, men det är smällar man får ta om man vill sova gott för ett par timmar.

Idag ska jag försöka ta tag i matten. Och jag måste försöka ha mer diciplin idag än igår; 6 st kvar. Fan vad tragiskt, men ärligt talat, mitt liv hänger sorgligt nog just för tillfället i de små rara pillrenas blotta existens. Så jag bör försöka hålla band på mig. Yeeeeez.

Nu ska jag återgå till att städa mitt rum, sedan ska jag ta hand om tvätten, duscha och därefter är ursäkterna till att slippa börja bråka med matten slut. Roligt.

Dagens viktigaste: Att lära mig självdiciplin.

edit; har fan inte varit utan lugnande sedan i lördags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0