orkar inte

idiot
äckel
svartsjuk
ful
skabbig
patetisk
jobbig
krävande
missfoster
sjuk
äcklig
snuskig
missbildad
grotesk

ändå försöker jag bara passa in. vara alla till lags.

som nu. jag försökte bara vara snäll. vara stöttande. finnas där, så som jag hade velat att någon funnits där för mig. men nej, det är mig det är fel på. jag kan inte tänka en snäll tanke utan att det finns någon baktanke. jag är äcklig, uträknande och totalt fel. jag är fel. jag ville bara vara snäll.

och det slutar, som så många andra dagar med att jag ligger här, suktar efter piller och funderar på att döva med alkohol. snart åker mamma. då blir det en shot eller två. kommer antagligen sluta med 10 och en akutvisit till psyket, men hey, that's my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0