Jävla tjat om rubriker

Alltså, jag blir så j ä v l a less på äckliga fjortisfittor som klagar över "ångest" och depression i sina små bloggar. Jag tänker förklara en sak; det är ABSOLUT INGENTING att eftersträva!!!!!11111

Att ha ångest att man kryper upp längs väggarna, att kraften inombords förvandlas till ett köttätande monster så att du börjar tugga på dig själv, att man i panik slår sig själv frenetiskt i huvudet, att man i ren och skär panik springer till badrummet för att leta upp en sax som man sekunden därefter hugger i sina ben med all kraft, i hopp om att slippa känna för några sekunder...

Att äta antidepp som man så fint även kallar för lyckopiller är INGET häftigt.

Herrejävlar?

Jag har iallafall inte haft någon panikattack idag; alls! Har tvättat och städat rummet. Borde som sagt börja pilla med matten nu. hmpf.

Frågan återstår, orkar jag ta mig igenom dagen utan några extra mediciner? (förutom min dagliga dos av cipralex då förstås)

Skall bli intressant.. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0