usch

Mår fan piss idag. Har sån jävla ångest, vet fan inte varför..

Usch usch och blä.
Igår, efter träning låg jag på intag sammanlagt 430 kcal. Hahah, hur jag nu lyckades?

Idag har jag ätit havregrynsgröt m. kanel till frukost och torsk och harrycuverts till lunch. Var dock inte så gott så kunde bara äta lite, men det kom dock upp igen. Vet inte varför. Mår inge vidare alltså. Min mens är fucking försenad och jag mår illa som ett svin. Jag är alltid hungrig och jag har haft GROV pms i konstant 2 veckor.

Vad fan händer med mig? Mina mått har minskats, ingen jättestor skillnad, men lite granna iallafall. Det känns ju iallafall bra. Dock är magen densamma, fast värre. Den är SVULLEN som FAN. Förstår inte.

Vad händer... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0