Trött

Ja är trött som fan. Och har ett skadat knä, vet inte direkt hur skadat det är.. Men jag kan knappt gå. Fan. Hoppas verkligen att det bättrar sig tills imorgon...

Idag har jag tränat, körde 1,1 mil på löpbandet. Stannade aldrig. Stolt!! Värmde upp 1 kilometer också i snabbt tempo. Så sammanlagt blev det 1,3 mil. Gött! Efteråt körde vi mage och bröst. Är verkligen helt slut. Jag hoppas att mitt knä är bättre imorgon, om inte får det bli en pw i 1,5 timme innan frukost och sedan coreball (1 h) på kvällen. OM, blir det 1 timme på crossen på förmiddan och därefter coreball på kvällen. Vi får se vi får se...

Ska räkna ut mitt dagsintag sedan, skriver vad det ligger på sen..

Justja!!!!!! Mina mått och min vikt har gett mig en positiv överaskning!!!!

Lår -1 cm
Vad -1 cm
Midja -3 cm (!!!!)
Runt naveln -4 cm (!!!!!!!)

Helt sjukt bra. Har gått ner 1,5 kilo i vikt med. Verkar som om att minskningen av kaloriintaget har gett resultat. Grymt.

Nu ligger jag och dricker havremjölk, gott. Nej, räkna var det ja.. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0