Så sjukt jävla stolt

Äntligen!!!!!!!!! Säger jag bara. Från början såg jag det som en omöjlighet. Jag? Springa? Aldrig. Inte min grej. Trodde jag....

För första gången i mitt liv har jag sprungit en hel jävla mil. Utan att stanna en endaste jävla gång. Fyfan vad bra. För vissa är det en baggis, men för MIG är detta stort!!!!!! Har alltid tyckt att folk som sprungit så långt har varit idioter (haha, trodde aldrig att jag skulle fixa det) men jävlar vad bra det kändes. Sprang på bandet, 7 minuters uppvärmning (ca 0.7 km) med 7.0 i hastighet typ, sedan hade jag 10,2 i nio km, varav den sista kilometern sprang jag på 13. Hihihihi :D Höhöhöhö.

Tog 60 min, (okej dårå, 62 min)

men ändå! jag stannade aldrig. Efteråt var jag sjöblöt. Hahaha, detta är stort. Mitt första mål är avklarat.

Nästa mål: 1,5 mil. Det fixar jag. Inom loppet av kanske.. 1,5 månad? Ja. Nu kör vi på det!

Efteråt körde jag mage i ca 15 min. Nu är jag helt jävla slut. Ska duscha sedan sova. Imorgon blir det spinning och core. Det får räcka imorgon.

Dagens matintag:
Frukost:  2 mackor 1 celsius (hahaha va så jävla trött)
Frukost x2: 2 mackor + grahamsgröt
Lunch: 2 mackor (hahahaha mackor vafan... men har ingen mat hemma som ja orkade laga) o yoghurt
Innan träning: celsius
Efter träning: 1 korv med bröd
Kvällsmat: Vet inte ännu, måste äta ngt mer. DÖR av hunger.. Ngt lätt iaf.

Brände förövrigt ca 780 kcal. :D

I'm happy!

GNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0