Ny vecka

Har jobbat som ett as hela helgen, vilket har lett till ett litet träningsuppehåll på 2 dagar. Ångest som FAN på det alltså. Men idag kör vi igång igen, och nu jävlar kör vi på riktigt.

Veckans träning:

Måndag: Cross 60 min (brände 1150 kcal) 6 olika magövningar och 3 bröstövningar
Tisdag: Morgonprommis (60 min) Bodycombat, Mage, rumpa
Onsdag: Löpning minst 1 mil
Torsdag: Cross 60 min, coreball
Fredag: Spinning + Core + Löpning
Lördag: Ledig
Söndag: Bodycombat + styrka

Nu jävlar kör vi. Har inte ätit efter träningen. Lite svimfärdig och lite yr, men det gör inget. Ska ändå sova nu, min kropp behöver ingen mat just nu, känner mig fan riktigt fet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0