Ny vecka, nya tag

Har haft ett kort träningsuppehåll. 3 dagar. Tre hela dagar utan någon träning utan bara vila. Vilket jävla rehab! Förvisso blev det inget rehab, utan det blev mängder av alkohol, onyttig mat and so on. Men jag har haft semester, okej så jag ville unna mig det. Trevligt var det iallafall. Lätt att jag har den skönaste släkten.

Men nu.. Tänker jag köra ÄNNU hårdare än förut. Nyttig mat, träning, träning och så ännu mer träning.

Och jag måste erkänna en liiiiiten sak... JAG HAR BLIVIT KALORITORSK. Trodde inte jag skulle bli en av alla dem som började räkna kalorier, men tro fan, det är jag. Skandal. Och igår låg jag på en underskott, fick i mig ungefär 1400 kcal igår, vilket för mig kändes helt okey.

Gårdagens intag bestod av:
Frukost: 2 mackor (GI-bröd)
Lunch: 2 mackor (samma GI-bröd)
Middag: Pastasallad (fullkornspasta ofc) m. kyckling osv.
Kvällsmat: Lätt yoghurt

Veckans träning:
Måndag: Spinning, core, styrka (bröst) löpning
Tisdag: Combat + mrl
Onsdag: combat + styrka
torsdag: ca 1 h cardio + styrka
fredag: ej bestämt vad ännu
lördag: ledig
söndag: combat + styrka (mage brööööst ryyygggg)


Det blir nog great. Nu JÄVLAR kör vi. Vill man gå ner i vikt så måste man göra av med fler kalorier än vad man får i sig så nu JÄVLAR ska fettet bort. Hihihhihi.
Ska strax göra en nyttig sallad med: bönor, avokado, light fetaost, stekta tomater, gurka, majs och babyspenat. med lite creme de balsamico på toppen. Nyttigt + bra uppladdning med bönorna där, i think? hahaha. weell... om inte så hjälper celsius iaf.

jag ska bli SMAL. SMAL. SMAL. SMAL. tänker ej vara fet längre. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0