Ny vecka nu gött

Japp. Så var denna veckan slut. Tränade sammanlagt 6 gånger denna vecka. Inte så illa pinkat ändå måste jag säga. Idag blev det.. Hör och häpna: ÅTTA KM LÖPNING. Är väääääldigt stolt. Fyfan, trodde aldrig detta om mig själv. Snart är jag uppe i en mil. Sprang på bandet med hastigheten 10.6 all the time. Värmde upp i ca 5 med 7. Jag är stolt. :D

Nu ska jag sova.

Justja, dagens matintag:
Frukost: Gröt
Lunch: 2 mackor (too bad)
Fika: blåbärspaj (TOOOOOOOO BAD men wtf.. ngn gång måste man väl få?)
Middag: 1 hemmagjord biff med sallad
Innan träning: celsius
Efter träning: lättyoghurt (lite)

Okej sjukt mkt mat blev det idag.. Men men.

Haft en bra dag förövrigt. Mysigt att va me släkten. Man uppskattar det mer när man flyttat hemifrån.

Imorgon ska jag och christine gå på core och rpm. blir skoj :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0