Mmm

Godmorgon.. Har varit vaken sedan åtta, herregud. Kunde inte somna om, typiskt.

Jag har ett väldigt stort dilemma. Antingen så lyfter jag rumpan ur sängen kl tio och drar iväg och kör 30 min spinning, 30 min core följt av 5 km löpning. Och därefter packar jag och allt som ska fixas idag. ELLER. Så tränar jag på väg till stationen. Då blir det löpning 1 mil ist. Och styrka för mage och rygg. Och därefter åker jag till stationen. FAN, kan inte bestämma mig!

Vi märker vilket jag väljer kl. 10. Då SENAST måste ja börja göra mig iordning....

Jag känner mig rätt tjock idag. Även ifall måtten hade minskats något när jag kollade igår, en halv cm på armen, en cm på vaden, 2 cm midjan och ca 1,5 precis över naveln. Rätt bra ändå!?

Fan, men jag har lång väg kvar till att bli smal.. GAH, MÅSTE bli smal. Fan fan fan. Men jag lovar, jag ger fan inte upp. Till jul ska jag vara i hyffsad form iaf. Och nästa sommar ska jag fan ha en killerbody.

Man får fan ingenting gratis här i livet, och är det NÅGOT som man ABSOLUT inte får gratis så är det en snygg vältränad kropp. Det ska fan gudarna veta.

Hade helst av allt velat köra combat idag. Fan fan fan. Menmen.

Hadet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0