Hej

Har jag ens skrivit min planering med träning för denna veckan? Tror inte det...  Här kommer den.

Måndag: Core + RPM
Tisdag: Bodycombat + MRL + styrka för bröst och mage
Onsdag: Spinning + core + löpning på bandet (minst 5 km)
Torsdag: Intensivgympa på friskis och svettis ( HAHA ) Vad är det liksom? iaf. 1 h och sedan 30 min styrka för rygg.
Fredag: Styrka mage + rygg och löpning Ant. på bandet el. i naturen. (minst 7,5an på skutberget) 1:a gången ja kmr springa så långt i naturen isf... kommer jag fixa det?
Lördag: Ledig
Söndag: Löpning el. Gym, vi får se. Styrka och ngn sorts cardio iaf.

Så får det bli.

Dagens matintag:
Frukost: 2 mackor (bad...)
Lunch: Kycklingsallad m. fullkornspasta
Innan träning: Celcius
Middag/kvällsmat: Tonfisksallad (alltså så sjukt god!)

Receptet på den är:
paprika, gurka, majs, gröna oliver, tomat, tonfisk i vatten el. olja, rödlök o ägg. Innan träning brukar jag slänga i lite fiber el. fullkornspasta som uppladdning. Efter träning skippar jag den.
Till detta har ja en dressing som är grymt god. I den är det olivlja, balsamvinäger, hackad vitlök, rivet citronskal, akaciahonung och lite flingsalt.

Om man vill kan man ringla över lite crem de balsamico också. Asgott och nyttigt!

Har ätit rätt kasst idag, inte så många mål så mitt blodsocker har vart sjukt lågt. Men har iaf kompenserat det med att dricka mycket vatten....

GAH!! Nu ska jag mäta mig, gjorde det för en vecka sen så nu ska vi se om jag har gått ner något.. *HOPPAS*

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0