HE HE

Jag har hittat en sån jävla bra sida, en viktcoach som hjälper en att hålla 100%koll över sina matvanor, kaloriintag osv. Helt sjukt bra. Man får skriva upp sina startvärden, sen hur länge man vill "banta" hur mkt man vill gå ner osv. Sedan räknade den ut hur mycket man ska äta (kcal) om dagen för att nå sin målvikt.

Eftersom att jag inte orkar hetsa sönder mig, så tänker jag ta det lite slow. Och jag vill gå ner 6 kilo. På 8 veckor. Det lär jag klara. För att göra det så borde mitt kcal om dagen liggarunt 1600 (liiiite mer eftersom att jag tränar så mkt)

Så nu jävlar. Räknade ut mitt intag igår, det låg runt 1900 något.. Inte så bra, men bättre ska det bli idag. Än så länge ligger jag runt 200. Nu blir det gymet. 60 min cardio och styrka på det. Ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0