Dagens träning

Idag blev det rätt lamt med träning.. Har fortfarande haft ont i knät nämligen så det blev rätt så lugnt idag. Crossade i 45 minuter, brände ca 580 kcal tror jag? Sen körde vi (jag c och mattias) coreboll i 60 min, måste ha bränt minst 200 kcal där. Så sammanlagt har jag bränt minst 780 kcal idag. Det får duga. Men coreboll var iaf sjukt bra träning! Ska börja köra det nu, upptäckte muskler jag inte visste jag hade.. Så träningsvärk borde ju iaf vara ett faktum imorgon. Hoppas det iaf, får knappt träningsvärk alls i magen längre, lite tråkigt. Men nu jävlar!

Ska räkna ut mitt dagsintag sen, se om jag ligger minus, eller på minus vet jag att jag ligger men frågan är HUR mycket.. Vi lyxade nämligen till det ikväll och åt tapas, så sjukt gott. Vi åt;
Färska tomater med hackad vitlök, havssalt och olivolja
Inlagd fransk fetaost
Inlagda chillimarinerade vitlöksklyftor
Potatissallad med vitlök
Grillad kyckling
Rågbröd

Gott!!!! Dock så äter man ju rätt lite av varje när man äter småplock, men det ska ändå bli intressant och se hur jag ligger till idag.. Uppdatering kommer snart.

Nu har jag förövrigt tränat 6 dagar i rad, imorgon blir det sju. Men sen så måste jag vara ledig lördag och söndag, har lite ångest för det, två dagar i rad men vafan.. Får tänka på att det är bra att vila ibland också. Nu ska jag kolla mitt kaloriintag! Ciaoooooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0