Dagens matintag

Frukost: 2 GI-mackor med smör och skinka
Mellanmål: 1 nektarin
Lunch: Sallad (den med bönor men den va äcklig... fetaost light.... BLÄÄÄH) Så åt typ tio gafflar bara, haha.
Middag: åt e "rejäl" middag tyckte jag... 4 fiskpinnar och 4 gafflar ris. (Mattias höll på att döda mig)

Och här är jag nu. Fan. Jag kan knappt äta längre. Mår inte bra av att äta. Tänker bara på alla kalorier jag får i mig och får fetingångest. Inte så roligt.

Menmen, jag måste ju äta, annars orkar jag inte jobba och träna.. Leva normalt liksom.

Så imorgon ska jag försöka bättra mig. Vill inte bryta ner min kropp.

Har ungefär fått i mig ca. 1400 kal. idag, höftat alltså.

Det är 600 under vad ett "normalt" dagsintag för en kvinna skall vara. Och då är det inte förutsatt att man tränar. Och har gjort av med ca. 1000 kcal på träningen. Räknar med 500 på combaten och 500 på bodystepen. Borde väl vara rimligt? Usch. Känner mig fan yr. Imorgon ska jag äta bättre. Men samtidigt så är jag livrädd för att bli fet. Vill vrkligen inte det... Vill bara vara smal, smal och fin. Och vältränad. Menmen.

Imorgon ska jag äta bra, punkt slut.

Nu ska jag sova, ångest för jag ska upp kl 05. INTE roligt....

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0