Dagens intag

Dagens intag är ungefär 1590 kcal, och jag har gjort av med ungefär 780 kcal. Vilket idag (för mitt planerade intag på 1600 kcal) ger mig ett underskott på 832 kcal... Alltså har jag idag fått i mig 1590-780=810 kcal...

Inte bra. Fan, måste kanske äta något mer då, men det känns ju som om man inte gör något annat än att äta, har inte riktigt förstått detta ännu. Äter jag inte lär jag ju dock gå ner ännu mer i vikt? Vilket iofs är bra. Vi får se...

Imorgon ska vi iaf äta en god och nyttig frukost, havregrynsgröt (med fibrer) banan, russin, äpple och kanel med lättmjölk. Och ett stort glas hemmapressad apelsinjuice, känner att jag behöver lite cvitamin, var längesen.. Inte bra.

Får se vad jag kör för träning imorgon, löpning är iaf uteslutet. Måste tänka på mitt knä. Hoppas verkligen att det är bra imorgon, då blir det cross! Minst 60 minuter! Och sedan får jag köra styrka.. Kanske kör rumpa, rygg och mage imorgon. Bröst, om jag orkar. Blir nog bra!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0