Dagens intag (hittills)

Frukost: 1 portion havregrynsgröt med russin och kanel. 1 Glas havremjölk.
Lunch: Citrontorsk (jätte fettsnålt recept) med harrycuverts och liiiiiiiite ris. (Det tog emot att äta riset men intalade mig själv att utan kolhydrater kommer jag inte klara dagens träning, så det fick bli så.)

Så nu jävlar ska jag bränna kalorier. Jag måste bli SMAAAAAAAAAL. Känner mig mätt just nu och det känns inte fräscht. Usch, känner mig tjock som FAN idag. Så till kvällen blir det 1 talrik havregrynsgröt med kanel på. Sen får det vara bra. Just ja, ska ha min celcius också! Kommer ligga på ett fett underskott idag, men det är bra. Veckan ska börja rejält annars kan man lika gärna skippa allt. Fett är äckligt. Usch.

Ska fixa min kaloriräknarsida också, mitt fria medlemsskap har gått ut, känns helt weard att inte ha exakt koll på alla kalorier man stoppat i sig, så jag måste ta i tu med det nu.

Snart väntar 1 timmes bodycombat, 5 km löpning (lite men jag måste spara på mina knän + att combat är rätt krävande innan) rumpa, och sist men inte minst mage. Lär bli ett par timmar på gymet idag. Men då kommer jag iaf att trivas med mig själv ikväll.

Ciaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0