Dagens intag

havregrynsgröt med kanel, torskfilé med harrycuverts, en tredjedel banan, 1 celsius, 1 nutrilett drink.

ligger på underskott idag. bra jobbat. hej och hå.

imorgon blir det cross 60 min därefter blir det coreboll 60 min. blir nog braow.

fredag kör vi cardio och styrka again. styrka för rumpa, mage och bröst.

lördag blir det cykel mountaionbike något, 60 min. blir nog fett. roligt med specialpass. sedan ett hårt pass för mage och ruuuumpaaaaaaa.

på söndag ska jag vila från träning. det är jag värd. sova snart. skönt.

var på stan med c idag. mysigt <3 handlade nya träningskläder, känns gött. roligare att träna då!

nej. nu drar jag. hejdåååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0