Ledsen

Hur kommer det sig att jag alltid bloggar när jag känner mig nere? :/
Vet inte.. Men känner mig bara så jäkla tom. Missanpassad. Jag passar liksom inte in...

Nej det finns så mycket jag känner skulle behöva få komma ut, men jag vet inte hur? Vad ska jag säga!? Att jag känner mig ledsen för att jag känner mig ensam? Äh..

Jag känner mig ensam helt enkelt. Vill att det ska hända någonting, vill komma bort, andas på riktigt och bara få njuta. Få må bra. Kunna känna mig lycklig och tillfreds. Varför är det så här?

Ajja whatever. Nu ska jag få på mig lite käder och sen ska jag gå ner och handla det sista till salladen som jag ska göra, sedan ska jag träna. Typ den enda som kan få mig på andra tankar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0