Träning, träning, träning!

Tänka sig att jag missat allt detta, varför har jag under mitt hela snart 20åriga liv varit så fruktansvärt lat för?
Herregud! Nu tänker jag börja blogga igen, med ett så mycket bättre tema än innan! Nämligen med fokus på träning och kost! Mitt nya huvudmål är att få en riktigt snygg beachkropp lagomt till bikinisesongen 2010? Det måste ju gå att ordna tycker man.

Tänkte slänga upp mitt träningsschema för veckan, och kommer även att skriva upp vad jag äter osv, för att jag ska kunna få en nice översiktsbild över hur saker och ting ser ut, samt även försöka nå ut med lite inspiration till alla er som känner att träning vore någonting bra att börja med.

Anledningen till att jag idag är mer motiverad än någonsin är faktiskt för att jag redan kommit igång med träning och nyttigare mat. Har hållt på i ca 1 månad och det känns så SJUKT skönt. Blir lite som ett beroende faktiskt!!

Träningsschema v.41
Måndag: 40 min powerwalk varvat med löpning i uppförsbacke, 1 h gym
Tisdag: 30 min core, 30 min MRL (mage, rumpa, lår)
Onsdag: 30 min spinnning, 30 min core
Torsdag: 40 min powerwalk varvat med löpning i uppförsbacke, 1 h gym
Fredag: Valfri kondition 40 h, gym 1 h
Lördag: Powerwalk i naturen

avslutar med ett ord innan jag hoppar in i duschen för att sedan bege mig mot staden; underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0