Städ, städ, städ...

Usch, jag tror ingen ens kan föreställa sig hur det ser ut hemma hos Mattias just nu. Alltid när jag kommer hit lyckas vi alltid, alltid skita ner något så kopiöst att det inte är sant. I vardagsrummet ligger det kläder över hela golvet, skit står framme, gammal disk, skräp... Toaletten är fylld med rengöringssaker överallt och dammet bara virvlar. Köket.. Ja det ska vi inte ens snacka om, disk över HELA diskbänken.... Herre. Så nu har jag bestämt mig för att ta på mig rollen som hemmafru och försöka få någon ordning på det här elendet. Så nu har jag säkerligen många timmars städning framför mig. Men jag har skrivit en "attgöralista" som man sedan kan stryka saker på. Allt blir så mycket roligare när man får stryka! ;o

Jaja. Ser ifram mot eftermiddagen, då vankas det hemmaträning på HÖG nivå. Ska verkligen se till att köra skiten ur mig, det behövs. Matschema inför vad jag åt igår kommer här;

Frukost: Två rostade mackor m. kaviar, 1 glas vatten
Lunch: Spagetti med falukorvstärningar
Kvällsmat: Två rostade mackor med kaviar

Usch. Måste verkligen börja äta nyttigare! SKÄRPNINING nu förhelvete.

Jag känner att de två sista veckorna innan Thailand, (är 18 dagar kvar nu) då kommer jag verkligen köra den hårda sista slutspurten (kommer så klart fortsätta där nere och efter också, men man vill ju nå så gott resultat som det bara går innan man kommer ner)
Jag kommer BARA att äta nyttigt, skippa så mycket kolhydrater som möjligt, alltså försöka undivka pasta, ris, potatis, bröd osv, undvika socker, undvika för mycket frukt osv. Träna MINST 6 dagar i veckan, varav den 7:e skall underhållas i form av en lång promenad i högt tempo. Jag kommer fortsätta kämpa, för jag tänker.. TÄNKER nå mitt mål denna gången. Har nog aldrig varit så här taggad tidigare.

Jag kan lova före/efter bilder när jag tycker att jag börjat se resultat!

Nu - städ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0