Långtråkigt

Sitter här hemma hos Mattias i Lund.. Han är så klart i skolan medans jag får sitta här hemma. Det suger. Blev en akutvisit ner hit eftersom att jag ytterligare en gång blev utkickad. Livet är roligt ibland.

Hursomhellst. Ska försöka handla klart mina sista presenter till Mattias senare idag och sedan blir det träning. Kan dock inte bli spinning och Core eftersom att sportlife tydligen inte finns i Lund!? Jävla sktistad. Men gym får det bli. Gym och kondition. Är hungrig men Mattias har ingen frukost. Livet suger.

Btw, detta åt jag igår; (tycker själv att det var på toooook för mycket...)

Frukost: Havregrynsgröt med kanel, linfrön och äppelmos & 1 glas vatten
Lunch: Spagetti med köttfärssås
Mellis: 1 banan, 1 päron
Kvällsmat: Vitlöksbaguette med tsatsiki

Förhoppningsvis skärper jag mig idag och äter nyttigare/mindre än igår. FY SKÄMS!

Nu ska jag se ett avsnitt Den stora resan i min ensamhet.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0